Port-Revel
( Port Revel )El Port Revel Shiphandling Training Centre és una escola francesa de pilotatge marítim que forma pilots, mestres i oficials en grans vaixells com ara supercisterna, portacontenidors, metaners i creuers . La instal·lació utilitza models tripulats a escala 1:25 en un llac artificial dissenyat per simular condicions naturals com ara ports, canals i mar obert. Va ser la primera instal·lació d'aquest tipus al món. El Centre va ser creat l'any 1967 prop de Grenoble, França, pel Laboratoire Dauphinois d'Hydraulique (ara Artelia).
Els cursos són impartits per antics pilots marítims. Des de 1967, el Centre ha format més de 6.500 pilots marítims, capitans i oficials d'arreu del món. Els pilots francesos, europeus, australians, brasilers i nord-americans representen el 90% dels estudiants del Centre.
El règim de model d'entrenament tripulat ara és recomanat per l'Organització Marítima Internacional en virtut de la Resolució A 960 (23) de desembre de 2005.
John McPhe...Llegeix més
El Port Revel Shiphandling Training Centre és una escola francesa de pilotatge marítim que forma pilots, mestres i oficials en grans vaixells com ara supercisterna, portacontenidors, metaners i creuers . La instal·lació utilitza models tripulats a escala 1:25 en un llac artificial dissenyat per simular condicions naturals com ara ports, canals i mar obert. Va ser la primera instal·lació d'aquest tipus al món. El Centre va ser creat l'any 1967 prop de Grenoble, França, pel Laboratoire Dauphinois d'Hydraulique (ara Artelia).
Els cursos són impartits per antics pilots marítims. Des de 1967, el Centre ha format més de 6.500 pilots marítims, capitans i oficials d'arreu del món. Els pilots francesos, europeus, australians, brasilers i nord-americans representen el 90% dels estudiants del Centre.
El règim de model d'entrenament tripulat ara és recomanat per l'Organització Marítima Internacional en virtut de la Resolució A 960 (23) de desembre de 2005.
John McPhee va escriure sobre la instal·lació en un article d'octubre de 1998 per a The Atlantic Monthly, posteriorment republicat com a capítol dos al seu llibre Uncommon Carriers (2006).
Afegeix un nou comentari